Emaіl: іhor219115@gmaіl.com
Профіль ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8211-1841
Науковий ступінь: кандидат педагогічних наук
Посада: доцент кафедри іноземних мов
Дисципліни, які викладає:
Іноземна мова
Іноземна мова (за професійним спрямуванням)
Англійська мова ((за професійним спрямуванням)
Англійська мова
Освіта:
Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія;
Хмельницький національний університет)
Сфера наукових інтересів: Розвиток комунікативних навичок майбутніх фахівців у закладах вищої освіти.
Публікації :
Roskvas, I. (2024). Using CLIL in professional training of future vocational education teachers in leading European countries. Comparative Professional Pedagogy, 14(1) (подано до друку).
Roskvas, I. (2024). Developing foreign language competence of future vocational education teachers in the Benelux countries: General aspects. Перспективи та інновації науки, 7(41), 50–58. https://doi.org/10.52058/2786-4952-2024-7(41)-50-58
Росквас, І., Сєргєєва, О., & Тарасова, О. (2023). Морфологічна категорія займенника в сучасній англійській мові. Актуальні Питання гуманiтарних наук, 65(3), 156–160. https://doi.org/10.24919/2308-4863/65-3-23
I., Boyko, Y., Kupchyshyna, Y., Tarasova, O., & Dolynskiy, I. (2023). Current trends in English public speech translation (based on TED talks platform). Amazonia Investiga, 12(62), 312–318. https://doi.org/10.34069/AI/2023.62.02.31 (Web of Science)
Tarasova O.,Roskvas І. Termnology as an іntegral component of the Englіsh language currculum// Іnnovate passway of the development of modern phlologіcal sіences іn Ukraіne and EU countrіes Scіentіfіc monograph. Rіga. Latvіa: Baltіja Publіshіng, 2022. P.295-340
Tarasova O. V. Pedagogcal condіtіons for teachіng bachelors of foreіgn phіlology іn the іformatіon-educatіonal envіroment at HEІ/O.O. Rogulska O.V, Tarasova, І.A. Roskvas // Закарпатські філологічні студії/ ДВНЗ “Ужгород. нац ун-т”. Ужгород 2022. Вип 22, т 2. С.108-118
Рогульська О., Тарасова О., Росквас І. Аналітичне читання художніх творів як невід’ємна складова навчання іноземної мови. Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : педагогічні науки, 2021. No 1(24). 336 С. 393-416.
Методичні вказівки до самостійної роботи з іноземної мови спеціальності для студентів спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» спеціалізації «Міжнародна логістика, митна справа» (частина 1) Олександренко К.В., професор; Пілішек С.О., доцент; Росквас І.А., доцент
Ihor Roskvas Conceptual aspects of professional training for English language teachers: The UK experience. Comparative professional pedagogy 9(1) 2019 75-81(24 міжнар. наук. бази).
Continuing training of language teachers in the UK. Comparative professional pedagogy 9(4) 2019 37-44 (24 міжнар. наук. бази).
Посібники:
Навчальний посібник “Іноземна мова(English): іншомовна комунікація. Навчальний посібник для практичних занять та самостійної роботи здобувачів третього освітнього рівня ( докторів філософії)” Авт. Олександренко, Пілішек, Росквас, Рудоман. Затверджений Вченою радою ХНУ від 27 червня 2024 Протокол 12
Foreign language for professional purposes: Developing foreign language competence in future vocational education teachers = Іноземна мова (за професійним спрямуванням) : Розвиток іншомовної компетентності майбутніх педагогів закладів професійної освіти: методичні рекомендації до вивчення дисципліни «Іноземна мова (за професійним спрямуванням)» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 015 Професійна освіта (за спеціалізаціями) за спеціалізацією 015.38 Транспорт / І. А. Росквас. – Хмельницький : ХНУ, 2024. – 47 с. (англ.).
Апробаційні та науково популярні публікації:
Roskvas, I. (2024). Developing foreign language competence in vocational education teachers. In Proceedings of the International Scіentіfіс Practical Conference “Science, Education and Technology: Global Trends and Regional Aspects” (pp. 18–21). Scholarly Publisher ICSSH. https://www.economics.in.ua/2024/07/11.html?m=1
Росквас, І., Сєргєєва, О., & Тарасова, О. (2023). Морфологічна категорія займенника в сучасній англійській мові. Актуальні Питання гуманiтарних наук, 65(3), 156–160. https://doi.org/10.24919/2308-4863/65-3-23