З метою підвищення рівня володіння іноземною мовою, формування та розвитку професійних іншомовних мовленнєвих компетентностей, для підвищення рівня теоретичної та практичної підготовки студентів немовних спеціальностей, на основі двосторонніх угод між Хмельницьким національним університетом та Хмельницьким університетом управління та права імені Леоніда Юзькова, для гармонізації освітніх стандартів вищих навчальних закладів-партнерів, кафедрою іноземних мов було успішно реалізовано внутрішню академічну мобільність за програмою навчальної дисципліни «Іноземна мова за професійним спрямуванням» студентів спеціальностей МН-22 (Катункіна В., Глебова Д., Степаненко А.) та за програмою навчальної дисципліни «Іноземна мова» студентів спеціальності ТУР -21 (Пальчікова М., Хома Н.) на факультеті управління та економіки закладу-партнера.
Програма внутрішньої мобільності тривала протягом другого семестру навчання. За період проходження внутрішньої мобільності наші студенти успішно виконували всі завдання згідно з індивідуальним навчальним планом дисципліни, вчасно проходили тематичне та семестрове оцінювання, відповідно основним завданням, що ставилися перед Учасником у рамках програми внутрішньої академічної мобільності.
Учасники академічної мобільності удосконалювали навички та вміння висловлюватись на запропоновану професійну тематику, сформували мовну професійну компетенцію шляхом ознайомлення з фаховою лексикою, спеціальною термінологією, сформували мовленнєві стратегії у сфері професійної бізнес-комунікації та туристичної сфери, навички міжособистісної взаємодії у професійних ситуаціях в умовах іншомовного середовища, набули умінь ефективно і гнучко використовувати іноземну мову в різноманітних ситуаціях соціального, навчально-академічного та професійного спілкування, налагоджували міжособистісну взаємодію при вирішенні професійних завдань іншомовного змісту.
Проходження внутрішньої академічної мобільності сприяло підвищенню стандартів якості вищої освіти відповідних освітніх програм, формуванню загальних та професійно орієнтованих навичок ефективного професійного іншомовного спілкування, підвищенню рівня теоретичної та практичної підготовки студентів, зумовлюючи міжвузівську інтеграції освіти.