Кравчина Тетяна Володимирівна

Науковий ступінь та вчене звання: кандидат психологічних наук, доцент

Дисципліни, які викладає:
– іноземна мова (англійська);
– іноземна мова (англійська) за професійним спрямуванням;

Освіта:

Вінницький державний педагогічний університет ім. Михайла Коцюбинського
Спеціальність: Педагогіка і методика середньої освіти. Мова та література (англійська і німецька мови)
Кваліфікація: Вчитель англійської і німецької мови та зарубіжної літератури

Сфера наукових інтересів:
– методика викладання іноземних мов;
– психологія навчання;
– психолінгвістика.

 Дидактичні матеріали:

  1. Олександренко К. В., Кравчина Т. В., Англійська мова : тестові завдання до вступних іспитів за освітньо-кваліфікаційним рівнем “Магістр” English: Practical Tests for Applicants of Master’s Degree. Хмельницький: ХНУ, 2017. – 150 c.
  2. Кравчина Т.В., Сніцар І.В. Англійська мова професійного спрямування: методичні вказівки для студентів гуманітарних напрямів підготовки Хмельницький: ХНУ, 2017. – 100 с.
  3. Кравчина Т.В., Молотай Л.А., Пасечник С.В. Англійська мова: методичні вказівки для практичних занять для студентів спеціальності 191 Архітектура та містобудування. Хмельницький: ХНУ, 2019. – 94 с.
  4. English: methodologicalrecommendationsforpracticallessonsforstudentsofspecialty 208 “AgriculturalEngineering” = Англійська мова: методичні вказівки для практичних занять для студентів спеціальності 208 «Агроінженерія»)/ Кравчина Т. В., Пасечник С. В. – Хмельницький: ХНУ, 2020. – 129 с. (англ.)
  5. English = Англійська мова : практикум для читання фахових текстів з дисципліни «Іноземна мова» для студентів cпеціальності 053 «Психологія» / уклад.: В. О. Співачук, Ю. Б. Давидюк, Т. В. Кравчина, І. В. Сніцар. Хмельницький : ХНУ, 2021. 140 с. (англ., укр.)
  6. English for Professional Purposes. Методичні рекомендації до вивчення дисципліни для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти) спеціальності 172 «Телекомунікації та радіотехніка» / Співачук В. О., Пасічник О. О., Кравчина Т. В. – Хмельницький : ХНУ, 2022. – 98 с. (англ.)

Публікації:

  1. Кравчина Т.В. Тандем-метод як один із способів інтенсивного вивчення іноземної мови та формування іншомовної комунікативної компетенції / Фізико-математична освіта : науковий журнал. Вип. 4 (10) / Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка, Фізико-математичний факультет редкол.: О.В. Семеніхіна (гол.ред.) [та ін.]. – Суми : [СумДПУ ім. А.С. Макаренка], 2016. – 164 с. С 45-48.
  2. Кравчина Т.В. Арт-технології на заняттях з англійської мови / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія:<<Педагогіка. Соціальна робота>>.-2016.-Випуск 1 (38) С. 161-164.
  3. Кравчина Т. В. Методичні аспекти використання рольових ігор на уроках іноземної мови/ Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». – 2016. – Випуск 2 (39) 284 с. С. 114-118.
  4. Кравчина Т.В. Критерії якості дистанційного навчання / Сучасні освітні технології дистанційного та електронного навчання : збірник тез доповідей на Всеукраїнському науково-методичному семінарі з елементами вебінару (м. Харків, 27 лютого 2017 р.) / Харківський торговельно-економічний інститут КНТЕУ. – Харків: РВВ ХТЕІ КНТЕУ, 2017. – 88 с. С.45-46.
  5. Kravchyna T. (2018) Understanding of foreign scientific text as factor of professional development of future mechanical engineers //Science and Education,1,p.65-70 DOI: https://doi.org/10.24195/2414-4665-201801-1-9 Collection is included to international peer-reviewed open access journals and indexed in Web of Science Core Collection [ESCI]- профіль автора у Web of science
  6. Vasylenko O., Grach Y., Gudz T., Romanovska L., Kravchyna T. (2019) Analysis of the formation of personal and professional qualities of future social workers for street social work // Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala, Volume 11, Issue 4, p.288-303 doi: 10.18662/rrem/170 Collection is included to international peer-reviewed open access journals and indexed in Web of Science Core Collection [ESCI]
  7. Romanovska, L., Kondratska, L., Kravchyna, T., Bryndikov, Y., & Kozachenko, S. (2020). Epistemology of Metaculture Metaphorization. Postmodern Openings, 11 (1Supl1), 234-248 https://doi.org/10.18662/po/11,1supl/132
  8. Havrylkevych, V., Podkorytova, L., Danylchuk, L., Romanovska, L., Kravchyna, T., & Chovgan, O. (2021). Psychological Correction of Parents’ Attitude to Their Children with Special Educational Needs by Means of Art Therapy. BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience, 12(1), 154-171. https://doi.org/10.18662/brain/12.1/176
  9. Кondratska, L., Romanovska, L., Kravchyna, T., Korolova, N., & Oliynyk, K. (2021). Bioethics as an Anthropological Challenge. Postmodern Openings, 12(3Sup1), 61-75. https://doi.org/10.18662/po/12.3Sup1/351
  10. Кondratska, L.A., Romanovska, L.I., Natsiuk, M.B., Dovgan, O.Z., Kravchyna, T.V. (2021). Current projects of educational domain: from mask expansion to live breathing. Bulletin of National Academy of Sciences of the Republic of Kazakhstan, Volume 3, Number 39, 189 – 196. https://doi.org/10.32014/2021.2518-1467.120
  11. Kravchyna, T., Kondratska, L., Romanovska, L., Korolova, N., & Gudz, T. (2022). Realization of Future Teacher’s Mental Space in the Process of Bite-Sized Learning. Postmodern Openings13(2), 97-117. https://doi.org/10.18662/po/13.2/445
  12. Danylchuk, L., Romanovska, L., Popyk, Y., Holova, N., & Kravchyna, T. (2022). Analysis of Children’s Emotional Intelligence in Families of Migrant Workers during Pandemic Covid-19 in Ukraine. BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience13(3), 30-46. https://doi.org/10.18662/brain/13.3/352
  13. Podkorytova, L., Havrylkevych, V., Romanovska, L., KravchynaT., Chovgan, O., Oliynyk, K. (2023). Development of Psychology Students’ Self-Regulation in the Process of Professional Training.Pertanika Journal of Social Science and Humanities,31 (1),161-181. https://doi.org/10.47836/pjssh.31.1.09
  14. Kravchyna T.V. (2023). Benchmarks for developing future socionomic professionals’ pedagogical reflection via foreign language training. Науковий журнал «соціальна педагогіка: теорія і практика», №1. С. 25–31.