
Науковий ступінь та вчене звання: кандидат психологічних наук, доцент
Дисципліни, які викладає:
– іноземна мова (англійська);
– іноземна мова (англійська) за професійним спрямуванням;
Освіта:
Вінницький державний педагогічний університет ім. Михайла Коцюбинського
Спеціальність: Педагогіка і методика середньої освіти. Мова та література (англійська і німецька мови)
Кваліфікація: Вчитель англійської і німецької мови та зарубіжної літератури
Сфера наукових інтересів:
– методика викладання іноземних мов;
– психологія навчання;
– психолінгвістика.
Дидактичні матеріали:
- Олександренко К. В., Кравчина Т. В., Англійська мова : тестові завдання до вступних іспитів за освітньо-кваліфікаційним рівнем “Магістр” English: Practical Tests for Applicants of Master’s Degree. Хмельницький: ХНУ, 2017. – 150 c.
- Кравчина Т.В., Сніцар І.В. Англійська мова професійного спрямування: методичні вказівки для студентів гуманітарних напрямів підготовки Хмельницький: ХНУ, 2017. – 100 с.
- Кравчина Т.В., Молотай Л.А., Пасечник С.В. Англійська мова: методичні вказівки для практичних занять для студентів спеціальності 191 Архітектура та містобудування. Хмельницький: ХНУ, 2019. – 94 с.
- English: methodologicalrecommendationsforpracticallessonsforstudentsofspecialty 208 “AgriculturalEngineering” = Англійська мова: методичні вказівки для практичних занять для студентів спеціальності 208 «Агроінженерія»)/ Кравчина Т. В., Пасечник С. В. – Хмельницький: ХНУ, 2020. – 129 с. (англ.)
- English = Англійська мова : практикум для читання фахових текстів з дисципліни «Іноземна мова» для студентів cпеціальності 053 «Психологія» / уклад.: В. О. Співачук, Ю. Б. Давидюк, Т. В. Кравчина, І. В. Сніцар. Хмельницький : ХНУ, 2021. 140 с. (англ., укр.)
- English for Professional Purposes. Методичні рекомендації до вивчення дисципліни для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти) спеціальності 172 «Телекомунікації та радіотехніка» / Співачук В. О., Пасічник О. О., Кравчина Т. В. – Хмельницький : ХНУ, 2022. – 98 с. (англ.)
Публікації:
- Кравчина Т.В. Тандем-метод як один із способів інтенсивного вивчення іноземної мови та формування іншомовної комунікативної компетенції / Фізико-математична освіта : науковий журнал. Вип. 4 (10) / Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка, Фізико-математичний факультет редкол.: О.В. Семеніхіна (гол.ред.) [та ін.]. – Суми : [СумДПУ ім. А.С. Макаренка], 2016. – 164 с. С 45-48.
- Кравчина Т.В. Арт-технології на заняттях з англійської мови / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія:<<Педагогіка. Соціальна робота>>.-2016.-Випуск 1 (38) С. 161-164.
- Кравчина Т. В. Методичні аспекти використання рольових ігор на уроках іноземної мови/ Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». – 2016. – Випуск 2 (39) 284 с. С. 114-118.
- Кравчина Т.В. Критерії якості дистанційного навчання / Сучасні освітні технології дистанційного та електронного навчання : збірник тез доповідей на Всеукраїнському науково-методичному семінарі з елементами вебінару (м. Харків, 27 лютого 2017 р.) / Харківський торговельно-економічний інститут КНТЕУ. – Харків: РВВ ХТЕІ КНТЕУ, 2017. – 88 с. С.45-46.
- Kravchyna T. (2018) Understanding of foreign scientific text as factor of professional development of future mechanical engineers //Science and Education,1,p.65-70 DOI: https://doi.org/10.24195/2414-4665-201801-1-9 Collection is included to international peer-reviewed open access journals and indexed in Web of Science Core Collection [ESCI]- профіль автора у Web of science
- Vasylenko O., Grach Y., Gudz T., Romanovska L., Kravchyna T. (2019) Analysis of the formation of personal and professional qualities of future social workers for street social work // Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala, Volume 11, Issue 4, p.288-303 doi: 10.18662/rrem/170 Collection is included to international peer-reviewed open access journals and indexed in Web of Science Core Collection [ESCI]
- Romanovska, L., Kondratska, L., Kravchyna, T., Bryndikov, Y., & Kozachenko, S. (2020). Epistemology of Metaculture Metaphorization. Postmodern Openings, 11 (1Supl1), 234-248 https://doi.org/10.18662/po/11,1supl/132
- Havrylkevych, V., Podkorytova, L., Danylchuk, L., Romanovska, L., Kravchyna, T., & Chovgan, O. (2021). Psychological Correction of Parents’ Attitude to Their Children with Special Educational Needs by Means of Art Therapy. BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience, 12(1), 154-171. https://doi.org/10.18662/brain/12.1/176
- Кondratska, L., Romanovska, L., Kravchyna, T., Korolova, N., & Oliynyk, K. (2021). Bioethics as an Anthropological Challenge. Postmodern Openings, 12(3Sup1), 61-75. https://doi.org/10.18662/po/12.3Sup1/351
- Кondratska, L.A., Romanovska, L.I., Natsiuk, M.B., Dovgan, O.Z., Kravchyna, T.V. (2021). Current projects of educational domain: from mask expansion to live breathing. Bulletin of National Academy of Sciences of the Republic of Kazakhstan, Volume 3, Number 39, 189 – 196. https://doi.org/10.32014/2021.2518-1467.120
- Kravchyna, T., Kondratska, L., Romanovska, L., Korolova, N., & Gudz, T. (2022). Realization of Future Teacher’s Mental Space in the Process of Bite-Sized Learning. Postmodern Openings, 13(2), 97-117. https://doi.org/10.18662/po/13.2/445
- Danylchuk, L., Romanovska, L., Popyk, Y., Holova, N., & Kravchyna, T. (2022). Analysis of Children’s Emotional Intelligence in Families of Migrant Workers during Pandemic Covid-19 in Ukraine. BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience, 13(3), 30-46. https://doi.org/10.18662/brain/13.3/352
- Podkorytova, L., Havrylkevych, V., Romanovska, L., KravchynaT., Chovgan, O., Oliynyk, K. (2023). Development of Psychology Students’ Self-Regulation in the Process of Professional Training.Pertanika Journal of Social Science and Humanities,31 (1),161-181. https://doi.org/10.47836/pjssh.31.1.09
- Kravchyna T.V. (2023). Benchmarks for developing future socionomic professionals’ pedagogical reflection via foreign language training. Науковий журнал «соціальна педагогіка: теорія і практика», №1. С. 25–31.