Пасічник Олександр Сергійович

Профіль Google Scholar: https://scholar.google.com/citations?user=zJTAdAIAAAAJ&hl=ru&authuser=2

Профіль ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0665-2099

Researcher ID

Науковий ступінь та вчені звання:

кандидат педагогічних наук, 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки;

доцент кафедри іноземних мов;

старший науковий співробітник, 13.00.02 – теорія та методика навчання (германські мови);

Дисципліни, які викладає:

– Англійська мова професійного спрямування;

– Ділова англійська мова;

– Теорія і практика перекладу.

Сфера наукових інтересів:

– дидактичні та методичні підходи до конструювання змісту підручників з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів;

– конструювання змісту навчання іноземних мов у вищих навчальних закладах для студентів немовних спеціальностей;

– рівневе навчання іноземних мов, технологія CLIL;

– реалізація соціокультурного аспекту в процесі іншомовної підготовки;

– моніторинг та оцінювання якості навчальних досягнень з іноземних мов;

– конструювання змісту програм для загальноосвітніх навчальних закладів;

Дидактичні матеріали:

English. Information Technology = Англійська мова. “Інформаційні технології” : навч. посіб. для студ. ВНЗ / О.С. Пасічник, О.О. Пасічник. – Хмельницький : ХНУ, 2019. – 229 с.

ISBN 978-966-330-351-2

Посібник призначений для студентів ВНЗ, які вивчають спеціальності, суміжні зі сферою інформаційних технологій. Його зміст охоплює широкий спектр тем та зорієнтований на розвиток умінь роботи з фаховими текстами, оволодіння термінологічно-понятійним апаратом спеціальності, формування умінь і навичок діалогічного та моно-логічного мовлення на професійно орієнтовані теми.

Зміст посібника сконструйовано на засадах компетентнісної пара¬дигми навчання, відповідно до положень комунікативно-діяльнісного та особистісно орієнтованого підходів.

Рівень складності навчального матеріалу посібника відповідає показнику B2 (у термінах Ради Європи).

Публікації:

Пасічник, О.С. (2022). Формування раціональних прийомів навчальної діяльності у процесі іншомовної підготовки в учнів 5–6 класів гімназій. Проблеми сучасного підручника, (28), 99–114. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2022-28-99-114

Пасічник, О. (2022). Проблема добору лексичного мінімуму з іноземних мов для закладів загальної середньої освіти: історія, сьогодення, перспективи. Український Педагогічний журнал, (1), 98–106. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2022-1-98-106

Пасічник, О. (2021). Дидактичне обґрунтування змісту міжкультурної компетентності як компонента іншомовної комунікативної компетентності. Український Педагогічний журнал, (3), 35–44. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2021-3-35-44

Пасічник О.С. Педагогічне авторство та критерії добору об’єктів соціокультурної дійсності для забезпечення навчального процесу в 5-6 класах гімназій // О.С. Пасічник / Іноземні мови в школах України. 2021. №1. С. 12-15. 

Пасічник О. С. Формування в учнів основної школи умінь аргументованого усного мовлення засобами проєктної діяльності. Іноземні мови в школах України. 2020. № 4.  С.15–18.

Пасічник, О., & Пасічник, О. (2020). Чинники визначення змісту навчання іноземних мов у закладах загальної середньої освіти України. Український Педагогічний журнал, (4), 129–140. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2020-4-129-140

Phukan, N., Volkova, S., Tuliakova, k., Pasichnyk, O.,& Kornytska, Y. (2021). Teaching Spoken Production in Global Contexts 2021.  Arab World English Journal, 12 (4) DOI: https://dx.doi.org/10.24093/awej/vol12no4.15